Tetamu Saat Mandi

Siti dan suaminya sedang mandi bertelanjang dalam bilik air ditingkat atas rumah mereka, tiba tiba lonceng pintu berdering. Maka si Siti terus membungkus tubuhnya dengan tuala dan berlari kebawah untuk membuka pintu.

Rupa-rupanya, Abdul jiran rumah mereka berdiri di depan pintu dan berkata "Oh ... Minta maaf kerana menggangu u yang sedang mandi ..."

Siti menjawap "Tidak apa, biasalah tu. Apa u mahu?"

Abdul terus dengan ghairahnya menjawap, "Ohh Siti ... U mempunyai kulit putih melepak harus bak sutera, jika I offer u RM100.00 sanggupkah u menanggalkan tuala bahagian atas sebagai balasan??"

Dengan secepat kilat tanpa berfikir panjang maka ditanggalkan bahagian atas tuala memperlihatkan buah dadanya yang menbukit demi wang RM 100.00.

"Wow!!!" Abdul dengan mata terbeliak menghayati buah dadanya yang secara langsung memberangsangkan semangatnya sekaligus menawarkan RM 100.00 lagi kepada Siti untuk menanggalkan kesemua tualanya!

"Kenapa tidak," balas Siti "itu ganjaran yang amat lumayan" dan terus melonggarkan tualanya memperlihatkan keayuan tubuh yang mengiurkan tanpa seurat benang pun.

Maka Abdul terus menyerahkan Note RM 200.00 kepada Siti tanda kepuasan yang tak terhingga sambil berlari pulang ke rumahnya. Apabila Siti kembali ke bilik air untuk menyambung balik mandinya maka suaminya bertanya, "Siapa yang membunyikan loceng pintu?"

"Jiran kita, Si Abdul" Jawap Siti

"Abdul?" Tanya Suaminya "Adakah dia memulangkan wang RM 200.00 yang dipinjam dari saya tempoh hari?"

Sent by: e-lawak posted on 05 August 2013