Anu Seperti Bayi

Sepasang kekasih yang hendak bernikah sedang berbincang. Si Gadis berbisik pada kekasihnya, "Sekarang masanya untuk saling jujur ​​agar nanti kita tidak kecewa."

Si Pemuda mengangguk. Gadis berkata "Sesungguhnya dada saya ini rata ... seperti papan ... kalau kau tidak suka katakan sahaja. Kita boleh batalkan pernikahan ini. Saya sedia menghadapinya", kata gadis.

Pemuda dengan lemah lembut menjawab, "Itu tidak masalah. Bagiku seks bukanlah hal yang penting. Tetapi cinta kasih ..." Gadis pun lega mendengarkannya.

"Saya juga perlu menyatakan sesuatu sejujurnya padamu.", Jelas pemuda. Gadis menganggok tersenyum. "Sesungguhnya 'anu' saya seperti bayi ...", kata pemuda.

"Sstt ... sudahlah ia tidak penting. Bagiku seks bukanlah hal yang penting. Tetapi cinta kasih," sahut si Gadis.

Pemuda pun lega mendengarkannya. Malam perkahwinan tiba. Gadis mula membuka baju dan terdedahlah dadanya yang memang benar-benar rata. Pemuda hanya tersenyum melihatnya.

Kemudian pemuda mula membuka seluarnya sehingga nampaklah 'anu'nya. Melihat itu gadis menjerit dan pengsan. Setelah sedar si gadis bertanya, "Kau katakan 'anu'mu seperti bayi ...?"

"Ye la memang seperti bayi ... panjang 50 cm dan berat 3 kg ..."

Sent by: e-lawak posted on 05 August 2013